پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118931
رنگرز: کشتي فرنگي دنيا نابغه‌اي چون سوريان به خودش نديده است/ اسم نوروزي به صورت قطعي رد شده، اميدوار به متقاعد شدن او هستيم
تاریخ انتشار : 1393/06/29 09:56:54
نمایش : 1284
سرپرست تيم ملي کشتي فرنگي گفت: اسم اميد نوروزي به صورت قطعي براي حضور در بازي‌هاي آسيايي رد شده و اميدوار هستيم که امکان حضور او اينچئون فراهم شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي  شبکه اطلاع رساني داناگفت: در وهله اول اين موفقيت را به مردم خوب‌مان تبريک مي‌گويم و اعتقاد دارم که اين نتيجه حاصل يک اتحاد و همدلي بين کادرفني و کشتي‌گيران است که در سايه حمايت‌هاي فدراسيون به بار نشست. اين اتفاق بي‌نظيري بود که براي اولين‌بار در تاريح حضور۷۰ ساله کشتي فرنگي ما در مسابقات جهاني به دست آمد. اتفاقي که به حق بايد براي تيمي که سه طلاي المپيک داشت به دست مي‌آمد و تيم در سکوي نخست جهان قرار مي‌گرفت. بايد به سهم خودم از گذشتگان و همچنين کادري که در چند ماه اخير کنار تيم بودند،  از تلاش همه کشتي‌گيران که با جان و دل کار کردند، خصوصا سه چهره المپيکي ما سوريان، نوروزي و رضايي که واقعا سردار تيم بودند، تشکر کنم. انصافا حضور آنها در تيم روحيه بسيار خوبي به همه داد. مجموعه اين همدلي نتيجه‌اي عالي را براي ما رقم زد.

وي ادامه داد: اميدوارم ورزش کشور برخورد و تقديري در حد و قواره زحمات بچه‌ها از تيم داشته باشد. اين اتفاقي نيست که بتوان به صورت سطحي و گذرا از آن عبور کرد و به زعم من، اگر از اين تيم حمايت نشود، قطع به يقين تکرار آن با موانعي سخت مواجه خواهد شد.
سرپرست تيم ملي فرنگي در مورد تصميم اميد نوروزي براي عدم همراهي تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي تصريح کرد: من از نزديک شاهد تلاش پهلوانانه او در ازبکستان بودم. او آسيب‌ديدگي‌هاي شديدي داشته که از طريق فدراسيون پزشکي نيز پيگيري‌هاي لازم انجام شده است. موضوعاتي که او مطرح کرده، کاملا منطقي است و نگاه و افق او، کسب مدال طلاي المپيک ۲۰۱۶ ريو است و حضور در بازي‌هاي آسيايي ممکن است مصدوميت او را تشديد کند. در هر صورت ما تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا امکان حضور او در بازي‌هاي آسيايي را فراهم کنيم چون اسم او به عنوان نام قطعي به ستاد بازي‌ها اعلام شده و بحث جايگزيني خيلي سخت است. ضمن اينکه انصافا حق او در فينال مقابل کشتي‌گير صربستاني تضييع شد و داوران به خاطر يک سري ملاحظات، حق مطلب را در قضاوت به جا نياورند.
دارنده دو مدال طلا و نقره کشتي فرنگي جهان در سال‌هاي ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ در مورد کسب هفتمين مدال طلاي حميد سوريان در ازبکستان خاطرنشان کرد: او انصافا اعجوبه و نابغه کشتي فرنگي دنياست. گرچه از نظر آماري کارولين و لوپز از او جلوتر هستند اما با توجه به اينکه تکرار هفت مدال طلا در سبک وزن کار بسيار دشواري است، به عقيده من، کار سوريان خيلي ارزشمند بوده است. او در اين سال‌ها کيلوهاي زيادي را از وزن بدنش کم کرده و همين امر عمر ورزش قهرماني را کم مي‌کند، من فکر مي‌کنم کشتي فرنگي دنيا نابغه‌اي چون سوريان به خودش نديده است و ما بايد بسيار به خود بباليم که اين چهره در کشور ماست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html